سمینار کوچینگ کسب و کار اینترنتی

۱۰ شهریور یک رویداد بزرگ در حال برگزاری هست ...

سلام دوستان عزیز

من مرتضی احدی ایرانی، مدیر و موسس سایت خلاق شو هستم. خیلی خوشحالم که امروز از طریق این مقاله یک خبر بسیار مهم را به شما عزیزان می دهم. قبل از گفتن این خبر می خواهم کمی به این سوالات فکر کنید.

  • آیا ایده ای را در ذهن خود دارید که منتظر یک فرصت برای اجرا کردن آن باشید ؟
  • آیا تا بحال به ایجاد یک کسب و کار فکر کرده اید ؟
  • آیا تا بحال این حس را داشته اید که رییس ، مدیر و یا کارفرمای شما، در حقتان کم لطفی کرده اند؟
  • آیا تا بحال فکر کرده اید که توانایی های شما چقدر دست کم گرفته شده اند ؟

من، مرتضی احدی ایرانی قول می دهم در سمینار دهم شهریور ذهن شما را آماده ایده سازی های پولساز کنم.  

 

خبر اصلی !

امیدوارم به پاسخ های خود به این سوالات فکر کرده باشید. خب! برویم سراغ اصل مطلب. خبری که قول آن را به شما داده بودم، خبر برگزاری یک سمینار در روز دهم شهریور ماه امسال (۱۳۹۶) است. سمیناری با عنوان ” کوچینگ کسب و کار اینترنتی “. این سمینار در سالن همایشات مرکز آرشیو ملی ایران برگزار خواهد شد. بنده به عنوان یکی از سخنرانان مهمان در این سمینار صحبت کوتاهی در رابطه با ایده یابی برای کسب و کار های اینترنتی انجام خواهم داد. مطالب جالبی برای شما آماده کرده ام که به شما کمک خواهد کرد در مسیری قدم بردارید که ایده های جدید و پولسازی را کشف نمایید و یا حتی ارزش ایده خود را بررسی کنید و ببینید ایده شما ارزش پیدا سازی دارد یا خیر؟ اساتید دیگری نیز سخنرانی های عالی در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی انجام خواهند داد. سخنرانان اصلی این همایش آقایان حسن میر ابوطالبی و کسری رفالیان می باشند که مطالب کاربردی و مفیدی را ارائه خواهند کرد. مجری این سمینار مجموعه وان کلیک است که در حال آماده سازی و اجرای یک برنامه فوق العاده در روز دهم شهریور ماه است.

بهانه یا اقدام ؟

دوستانی که به فکر پیشرفت و پیدا کردن ایده های جدید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند، حتمات در این برنامه حضور داشته بتاشند. به شما قول می دهم یکی از متفاوت ترین سمینارهای که تا بحال در آن شرکت کرده اید را تجربه می کنید. فراموش نکنید زمان منتظر تصمیم گیری شما نمی ماند. سریع اقدام کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید. هیچ ایده ای منتظر پخته شدن نمی ماند، افراد دیگری از شما زودتر اقدام می کنند و پیروز فرصت برابر با شما خواهند بود.

راستی اگر تا روز دوشنبه ۲۲ مرداد ثبت نام خود را قطعی نمایید یک سری مجموعه هدایا نیز از گروه وان کلیک دریافت خواهید کرد. تعلل و عدم اقدام به موقع بزرگترین عامل شکست انسان هاست.

نظرات کاربران


دیدگاه خود را ثبت کنید

*
*